FK Pardubice
SK Kladno Team logo
0 4
(0:1)
Team logo FK Pardubice
U-14

U14 si veze všechny body z Kladna

Svůj třetí zápas odehrál tým U14 na půdě Kladna. Díky dobře zvládnutému závěru utkání si odváží výhru 4:0 a stále tak ještě neobdržel branku.

Hodnocení trenérů:

Vstup do utkání jsme měli poměrně slušný a soupeře jsme se snažili překonávat z křídelních prostorů na což se zaměřujeme i v tréninkách. Po cca deseti minutách z naší hry ale vše vymizelo. Nasazení, chuť do hry, komunikace, technické i taktické věci. Zbytek poločasu jsme prakticky promrhali čas na to se rozvíjet. Jedinou pozitivní věcí byla branka, kdy Borovec dohrál situaci a dorážkou otevřel skóre.

Druhý poločas už přinesl herní zlepšení a to i díky všem hráčům, kteří zasáhli do hry až během zápasu. I když to ideální úplně nebylo, tak se v naší hře začaly objevovat věci, na kterých pracujeme a to je pro nás nejpodstatnější. Druhou branku přidal hlavou Lovětínský po pěkné týmové akci. Další gól vstřelil pozorný Kynšt, který vystihl soupeřovu rozehrávku a konečné skóre uzavřel hezkou individuální akcí Vacek.

Gratulace a poděkování hráčům za výsledkově zvládnutý vstup do sezóny. Každopádně cítíme, že hráči mají na vyšší úroveň výkonů, než které jsme doposud předvedli. Věříme, že to v následujících zápasech, proti náročnějším soupeřům, ukáží.

Team logo Team logo

Detaily utkání

24.08.2025, 12:00 / 3. kolo, 1. Česká liga žáků U14
  • Statistiky

    Branky: 38. Borovec (Myslivec), 73. Lovětínský (Svoboda), 75. Kynšt, 80. Vacek (Lovětínský)

    ŽK: 68. Mamadou Dia (Kladno)

    Rozhodčí: Chládek - Jeřábek, Hasalík

  • Diváci

    68, FK Rozdělov

  • SK Kladno

    Verner - Pelc, Hlinovský (61. Rekl), Suchý, Macháč (65. Skolil), Hlavsa (65. Dia), Pchalek, Koloušek, Kalinová (41. Mareš), Hunal (53. Hosnedl), Doubek (53. Spal)

  • FK Pardubice

    Kožíšek (41. Vaculík) - Hromek (58. Krpata), Novoselov, Dus, Kynšt - Schejbal (50. Klečka), Svoboda, Šitych (41. Lovětínský) - Borovec (41. Ač), Pokorný, Myslivec (58. Vacek)

Autor článku: Kryštof Pikner

Sdílet článek